تامین پلاس

۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

خدمات پس از فروش و حمایت از مشتریان تعهدی است که شرکت‌ها برای پاسخگویی به مشتریان و پشتیبانی از خرید آنان در بازه‌ای مشخص ارائه می‌دهند. اهمیت خدمات پس از فروش بسیار زیاد است و می‌تواند رضایت مشتریان را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد. یکی از سرویس‌هایی که معمولا خریداران بیشتر به آن نیاز پیدا می‌کنند، تعویض یا تعمیر محصول است و در چنین شرایطی است که مشتری تمایل دارد در کمترین زمان بهترین خدمات را دریافت کند؛ علاوه بر آن از تعمیر اصولی دستگاه مطمئن بوده و دیگر نگران بروز همان مشکل در دستگاه نباشد.
همانطور که می‌دانید و از شرایط بازار قطعات فنی محصولات آگاه هستید، دسترسی به قطعات اصلی و با کیفیت بالا برای انجام تعمیرات کمی دشوار بوده و تامین قطعه‌ی باکیفیت و اصل یکی از دغدغه‌های شرکت‌های خدمات پس از فروش و تعمیرکاران لوازم خانگی است. از این رو با توجه به اینکه شبکه تولید داخلی هنوز در مرحله رشد بوده و متاسفانه قطعات تقلبی و بدون گارانتی به وفور در بازار به فروش می‌رسد، شرکت تامین پلاس با تجربه‌ و سابقه درخشانی که در راستای ارائه خدمات تعمیر به مشتریان دارد، به این عرصه نیز وارد شد تا بتواند به نیازهای مشتریان بازار قطعات پاسخ مناسبی دهد.

تاریخچه شرکت تامین پلاس

شرکت تامین پلاس از ابتدای سال 1400 با هدف ارائه پاسخی مناسب به نیاز و انتظارات مشتریان بازار قطعات فعالیت خود را شروع کرد. تامین پلاس سعی داشته است با تاسیس یک شبکه تامین و توزیع قطعات محصولات خانگی از جمله قطعات یدکی محصولات ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، کولرهای گازی و تلویزیون گامی موثر را در راستای کمک به اقتصاد خانوار ایرانیان بردارد. شرکت تامین پلاس درچارچوب همکاری و تجارت با تولید کنندگان مطرح داخلی و خارجی قطعات لوازم خانگی همواره می‌کوشد تا در کنار عرضه انحصاری قطعات برند ال جی، موتورهای جاروبرقی NGP، گازهای مبرد NGP و شوینده‌­های هپی وایت، بتواند با تامین و توزیع سایر قطعات یدکی برندهای مطرح لوازم خانگی، سبد محصولی متنوعی از قطعات با کیفیت لوازم خانگی را در سطح بازار داخل ایران برای مشتریان عزیز فراهم کند. اکنون نیز شرکت تامین پلاس به عرضه کمپرسور یخچال با کیفیت جیتک پرداخته است که از طریق همین سایت جیتک قابل خریداری است.

5 دلیل برای خرید از شبکه توزیع قطعات فنی تامین پلاس!

تامین پلاس برای تحقق اهداف و خدمت رسانی به مشتریان بازار قطعات، سعی دارد قطعات را در بستر و شرایط مناسب به دست مشتریان برساند؛ از جمله این قطعات کمپرسور یخچال با کیفیت جیتک، گاز کمپرسور یخچال، موتور جاروبرقی، پمپ پکیج و ... است. البته در نظر داشته باشید شارژ گاز کمپرسور یخچال پس از تعویض کمپرسور می‌بایست از سوی کارشناس ماهر انجام شود.
مهم‌ترین مزایای خرید از تامین پلاس موارد ذیل است:

  • تبحر و تخصص مشاوران و کارشناسان فنی و فروش تامین پلاس برای راهنمایی و پاسخگویی به مشتریان بازار قطعات
  • تست فنی قطعات از سوی تیم فنی مجرب تامین پلاس و تضمین سلامت قطعه
  • تا 12 ماه گارانتی قطعات از سوی تامین پلاس
  • تضمین کیفیت و اصالت قطعات
  • تضمین قیمت مناسب در مقایسه با رقبا

با امید به اینکه با تامین قطعات مورد نیاز برای تعمیرات، بتوانیم سهمی هر چند کوچک در سهولت تعمیرات و در نهایت آرامش و رفاه مشتریان عزیز محصولات لوازم خانگی داشته باشیم. در پایان از شما خواننده گرامی تشکر می‌کنیم؛ لطفا سوالات و درخواست‌های خود را در زمینه تامین و فروش قطعات لوازم خانگی برای ما ارسال فرمایید تا پاسخگوی شما عزیزان باشیم. شما می‌توانید درخواست‌ها و سوالات خود را از طریق راه‌های ارتباطی اعلام شده در سایت جیتک مطرح نمایید.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.